klanten service

# Account aanmaken:

U bent bij ons niet verplicht om een account aan te maken. u kunt zonder een account ook bij ons afrekenen.

wij raden wel aan om een account aan te maken. zo hoeft u bijvoorbeeld niet meer uw adres gegevens elke keer opnieuw in te vullen
.etc.

u kunt een account aanmaken door op aanmelden te klikken u kunt dan uw gegevens in vullen en opslaan.

 

 

# Hoe wijzig ik mijn account? 

U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals uw naam, e-mailadres en bezorg adres.
U kunt als volgt uw persoonlijke gegevens wijzigen:


Stap 1:
ga naar inloggen en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
Stap 2:
klik op het kopje 'Mijn gegevens'
Stap 3:
wijzig hier uw persoonlijke gegevens.


# Bestelling bezorgd:

De Bestellingen worden bezorgd via DPD.
Onze pakketten worden verzonden van maandag tot en met vrijdag en de zending kunt u volgen door de verkregen track en trace.

 

 

# Bestelling ophalen:

U kunt de door u bestelde artikelen ophalen als u hier voor een bevestiging mail heeft gekregen
u kunt deze dan halen in Veenendaal , Kernreactorstraat 13D 3903LG

 

 

 

# Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien de betaling voldaan is zullen wij u order klaar maken en het verzenden per DPD.
De artikelen die u besteld heeft op werkdagen voor 18:00 heeft u vaak de volgende werkdag al in huis. ( voor buitenland 1-4 werkdagen)
Bij sommige artikelen in onze webwinkel staat soms een indicatieve levertijd aangegeven dan verzenden wij pas de artikelen aan de aangegeven levertijd.

 

 
# Track en tracé:

Wanneer uw bestelling de status 'verzonden' heeft, krijgt u ook een Track & Trace code. Als u op dit nummer klikt of dit nummer invult op de site van DPD, dan kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorg traject.

 


# Nog niet ontvangen?

In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.

Als uw bestelling in uw account de status 'verzonden' heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet DPD in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

 

 

# Verzend kosten:

NL bestellingen:

Bestellingen boven de 70 euro worden binnen Nederland gratis verzonden onder de 70 euro is de verzendkosten €6.95
ook heeft u bij ons de keuze om het voor 10 uur of 12 uur te laten bezorgen tegen extra kosten.

BE + DE
voor heel België is bestellingen boven de €70 euro gratis anders zijn de verzendkosten €8.80
in heel Duitsland is de verzendkosten €9.40

Wanneer u de bestelling terugstuurt, zijn deze kosten voor u zelf.


# Heb ik garantie op mijn artikelen?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

 

 

 

# Fabrieksgarantie:

De termijn fabrieksgarantie kan 1 of 2 jaar zijn vaak staat dit vermeld bij de artikelen
en soms krijgt u een meegeleverde documentatie van de fabrikant waar het in vermeld staat.



 

# Kosten reparatie

> Binnen garantie:
Wanneer u uw artikel opstuurt ter reparatie, wordt het artikel eerst onderzocht. Als na onderzoek blijkt dat het product gebrekkig is en de normale gebruiksduur niet verstreken is, dan wordt het artikel gerepareerd of vervangen. In geen geval worden u onderzoeks- of verzendkosten in rekening gebracht.

> Buiten garantie:
Als blijkt dat het product oneigenlijk is gebruikt of de reguliere economische levensduur (afhankelijk van het artikel en de prijs) is verstreken, dan wordt u daarover geïnformeerd. U krijgt een mail waarin wordt aangegeven wat het kost als u het artikel laat repareren en wat het kost als u het artikel ongeprepareerd terug laat sturen. U kunt na ontvangst van de mail aangeven of u akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat u afziet van reparatie en het artikel ongeprepareerd retour laat sturen.

Kosten indien u uw artikel laat repareren:
Als u het product wenst te laten repareren, komen de onderzoek, reparatie en verzendkosten voor uw eigen rekening.

Kosten indien u uw artikel ongeprepareerd retour laat sturen:
U kunt er ook voor kiezen uw product niet te laten repareren. Ook in dat geval komen de onderzoekskosten voor uw rekening. Houdt u rekening met onderzoekskosten tussen de € 15 en € 60 euro.

 


# Betaal mogelijkheden:

betalen via ideal:

Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestel proces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaal omgeving, op basis van specifieke beveiliging methodes van uw eigen bank.

Betaling via overschrijving:

Dit is mogelijk nadat u de bestelling heeft geplaatst en voor overschrijving als betaalmiddel hebt gekozen volgt u de verdere instructies.


Vergeet niet het bestelnummer/factuurnummer te vermelden. Zo kunnen wij uw betaling snel en correct afhandelen.

> Betalen bij afhalen:

Dit is niet mogelijk u dient uw betaling via onze webshop te voltooien.

> Bancontact:

Dit is een ideal betaal methode die gebruikt wordt in België.

> Sofort:

Dit is betaalmethode die veel gebruikt wordt in Duitsland.

 

 

 

# Retourneren:

Onbeschadigde artikelen kunt u tegen bepaalde voorwaarden retourneren.

Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen wij u naar de veelgestelde vragen over garantie.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Aquaveen niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed.

> Voorwaarde retour sturen

Aan de volgende voorwaarden dient een artikel te voldoen om te retourneren:

U kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen.
De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling
Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en verpakking wordt teruggestuurd.
Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren.
De pakbon of de factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking.
Aanbiedingen kunnen niet worden geretourneerd.
Eventuele kosten en het risico van het retour zending zijn voor rekening van de klant

Wanneer krijg ik me Geld terug?

Als de artikel / artikelen weer in ons bezit is en hij is goedgekeurd dan wordt het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen teruggestort.


> Waar en hoe?

Stuur de bestelling met volledig ingevulde pakbon of originele factuur terug naar:

Aquaveen Veenendaal
afd. retouren
Kernreactorstraaat 13D
3903LG Veenendaal
Nederland

 
Uw retour zending wordt in behandeling genomen en het artikel bedrag van het betreffende product wordt aan u geretouneerd.
Aquaveen houd zich het recht voor om toekomstige toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen

Mochten wij de retour zending niet kunnen verwerken omdat bijvoorbeeld niet aan de voorwaarden is voldaan dan ontvangt u de goederen terug op het oorspronkelijke afleveradres de betalingsverplichting blijft in dat geval bestaan.

 


# Bestelling Annuleren:

Als uw bestelling nog niet verzonden is kunt u de order nog annuleren.
U dient dit voor 18:00 uur per email of telefonisch aan ons door te geven.
Als de order geannuleerd is krijgt u binnen 7 werkdagen de volledige bedrag terug gestort op uw rekening die bij ons bekent is.

indien uw bestelling verzonden is kunt u de bestelling niet meer annuleren.

 

 

# bestelling is geannuleerd:

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

>Het artikel is blijkt niet meer leverbaar te zijn.
>De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct.
> u heeft geen e-mail adres ingevuld.

Als een bestelling is geannuleerd, ontvangt u, indien er betaald is uw bedrag terug.